poniedziałek, 12 marca 2012

Turbo Civic - trochę historii

Zaczęło się trochę przypadkiem. Na początku miała być głowica V-Teca a dopiero za jakiś czas turbo, ale przypadkowo trafiliśmy na cały zestaw w przystępnej cenie. Po krótkim zmaganiu się z samym sobą właściciel Civica zakupił ten zestaw.

W zestawie było właściwie wszystko co potrzebne. W teorii wystarczyło podłączyć, wgrać jakieś sensowe mapy i gotowe. W praktyce nie ma tak różowo. Wiele rzeczy w tym zestawie było rozwiązanych w dość dziwny sposób. Przykładem jest chłodzenie turbiny poprzez podgrzewanie jej - poprzedni właściciel miał to podłączone od węże od ogrzewania. Tak samo trochę nieszczęśliwe jest doprowadzanie spustu do miski olejowe, plątanina kabli oraz krótkie przewody do chłodnicy oleju.


Co było dołączone:
- wskaźnik boost (wersja z wężykiem)
- wskaźnik temperatury oleju oraz uszkodzony czujnik
- woltomierz
- wskaźnik AFR ale dla sondy wąsko-pasmowej
- turbina z kolektorem
- trochę rur intercoolera
- intercooler
- przewody olejowe i wodne
- miska olejowa ze spustem
- niespecjalnie szczelny blow off
- kanapki pod filtr oleju potrzebne do podłączenia chłodnicy oleju
- chłodnica oleju


Był to stan na 01.12.2011

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklamy będą usuwane.