Termostat został wymieniony, ale samochód nadal potrafił się przegrzewać. Turbina podnosi temperaturę, nie ma co ukrywać, zarówno w cylindrach jak i poprzez chłodzenie wodą (turbina jest chłodzona wodą). Rozwiązanie, to większa chłodnica. Myśleliśmy o chłodnicy z B-serii, szerokiej chłodnicy ale chyba najsensowniej będzie założyć chłodnicę sportową na 1.3 bara (zamiast seryjnego 1.1).
Obraz pochodzi z ebay.com |
Parę linków (70 funtów + przesyłka):
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-EK-EG-VTEC-92-00-ALLOY-RACE-RADIATOR-RAD-/150585081742?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item230f91ff8e#shId
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-VTI-ALUMINIUM-HIGH-FLOW-RACE-RADIATOR-92-97-/140573641904?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bad78cb0#shId
http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Hatchback-92-00-42MM-ALU-Racing-Radiator-12-Fan-/160756768706?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item256dd99fc2
Lub allegro za 499zl (trochę drogo, tutaj bez wentylatora to nawet jest):
http://www.allegromat.pl/aukcja100879
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Reklamy będą usuwane.