poniedziałek, 12 marca 2012

Turbo Civic - boom

W czwartek zdjęliśmy głowicę aby sprawdzić co z tym wyciekiem, uszczelka wyglądała dobrze, ale skoro została zdjęta to pojechała na planowanie. W międzyczasie wyszlifowaliśmy blok silnika, gładziutki jak pupa niemowlaka. Weszła znowu uszczelka z D13B2 metalowa:

Obraz pochodzi z elring.de

Uszczelka, głowica cylindrów 051.340
Typ modelu: Civic IV (EG3), Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową, żr.: 76 mm, Grubość: 1,26 mm, Tylko w połączeniu z: ZKS: 706.120

Inną alternatywa jest poniższa uszczelka, niewykluczone, że ją zastosujemy:

Uszczelka, głowica cylindrów 920.305
Typ modelu: Civic III, EC, ED, EE, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka grafitowa, żr.: 75,5 mm, Tylko w połączeniu z: ZKS: 706.120

Poskładaliśmy to razem, doładowanie na 0.4 i samochód jeździł bez problemu cały dzień. Żadnego przegrzewania się czy innych problemów.

Następnego dnia właściciel wrócił ze szkolenia, więc przejechaliśmy się z nim i podpiętą sondą szerokopasmową aby sprawdzić mapy. Tym razem nie było odczytów tak jak przy pomiarze z nieszczelnym wydechem, wtedy wychodziło 18:1 - czyli samo powietrze. Tutaj trzeba trochę benzyny dodać, bo jest zdecydowanie za dużo 14-stek.




Następnie chłopaki pojechali sobie a ja umyłem ręce i poszedłem do domu. Za 5~10 minut dzwonią:
Ja: "Co zepsuliście?"
Oni: "Przyjedź po nas..."

No nie wygląda to za dobrze...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklamy będą usuwane.