Obraz pochodzi z elring.de |
Uszczelka, głowica cylindrów 051.340
Typ modelu: Civic IV (EG3), Rodzaj uszczelnienia: uszczelka z warstwą metalową, żr.: 76 mm, Grubość: 1,26 mm, Tylko w połączeniu z: ZKS: 706.120
Inną alternatywa jest poniższa uszczelka, niewykluczone, że ją zastosujemy:
Uszczelka, głowica cylindrów 920.305
Typ modelu: Civic III, EC, ED, EE, Rodzaj uszczelnienia: Uszczelka grafitowa, żr.: 75,5 mm, Tylko w połączeniu z: ZKS: 706.120
Poskładaliśmy to razem, doładowanie na 0.4 i samochód jeździł bez problemu cały dzień. Żadnego przegrzewania się czy innych problemów.
Następnego dnia właściciel wrócił ze szkolenia, więc przejechaliśmy się z nim i podpiętą sondą szerokopasmową aby sprawdzić mapy. Tym razem nie było odczytów tak jak przy pomiarze z nieszczelnym wydechem, wtedy wychodziło 18:1 - czyli samo powietrze. Tutaj trzeba trochę benzyny dodać, bo jest zdecydowanie za dużo 14-stek.
Następnie chłopaki pojechali sobie a ja umyłem ręce i poszedłem do domu. Za 5~10 minut dzwonią:
Ja: "Co zepsuliście?"
Oni: "Przyjedź po nas..."
No nie wygląda to za dobrze...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Reklamy będą usuwane.