sobota, 14 września 2013

Galant Turbo - postęp prac

W ciągu ostatnich dwóch tygodni doszło trochę gratów oraz wykonane zostały pewne prace. Najważniejsza z nich to przygotowanie ostatecznej wersji przejściówki Evo - Volvo i oddanie jej do spawania. Post ten ma charakter zbiorczy i opisuje to co się ostatnio działo. Niewiele tego było z różnych powodów tak więc post będzie krótki.



Rury intercoolera
Po wygięciu rur docięliśmy je, dorobiliśmy uchwyty montażowe a następnie umyliśmy i pomalowaliśmy. Ostatecznie są gotowe do montażu.


 
 
 
 

Napinacz paska klimatyzacji/wspomagania oraz koło pasowe
Wymieniliśmy także napinacz paska klimatyzacji/wspomagania gdyż w starym łożysko zaczęło już siadać.



Po wymianie zauważyliśmy, że coś jest nie tak z kołem pasowym. Bardzo nim rzuca przy odpalaniu samochodu. Bliższe oględziny wykazały, że siadła guma łącząca wewnętrzną część koła z zewnętrzną - tak w Galancie jest dwumasowe koło pasowe. Koło kwalifikuje się do wymiany. Trochę czasu zajęło zdobycie koła do Galanta, najpierw przyszło uszkodzone, później nie mieli w hurtownie ale ostatecznie udało się zdobyć sprawny nowy egzemplarz. Tutaj po raz kolejny przydał się ściągacz a cała wymiana poszła sprawnie i bezproblemowe. Dziwne ruchy koła przy odpalaniu ustały.

 


Dopieszczenie przejściówki Evo - Volvo
W sumie jest to najważniejsza rzecz którą zrobiliśmy. Było dużo szlifowania i dopasowywania, nawet bardzo dużo szlifowania. Później przymiarki i znowu szlifowanie. Ostatecznie zostało to przyspawane punktowo i po zdaniu ostatecznego testu poszło do spawania.

 
 

Za tydzień przymierzamy wersję zespawaną na gotowo, nie przegapcie tego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklamy będą usuwane.