poniedziałek, 18 lutego 2013

Najazdy, felgi i kanał powietrzny

Dawno nic nie pisałem, ale to dlatego, że nic ciekawego się nie dzieję. Większość czasu spędzam na szlifowaniu oprogramowania dla motionsystems.eu, dlatego też na zabawy z samochodami wiele nie zostaje. Do tego jest zimno co nie zachęca do dłubania. Ale to nie znaczy, że nie ma żadnych nowości.



Zacznijmy od tego, że Galant w końcu będzie miał aluminiowe felgi i być może obniżone zawieszenie. Poniżej małe spy-foto, lepsze będą na wiosnę.


Ponieważ nie lubię podnosić samochodu na żabkach i innych lewarkach to wymyśliłem, że zacznę stosować najazdy. Jednak po przeszukaniu allegro, nie znalazłem nic co nadawałoby się do mojego niskiego samochodu szczególnie, że chciałbym najeżdżać wszystkimi kołami aby mieć samochód w poziomie. Skończyło się na projekcie własnych najazdów które mieszczą się "na styk" pod moje progi i zderzak.


Następnie musiałem przekonać mojego kolegę aby je wykonał i wczoraj odebrałem finalny produkt - wyszło idealnie, pół centymetra więcej i nie zmieściłoby się.






Nie ma żadnego problemu z wjazdem jak i zjazdem, a skoro już samochód był w górze to założyłem kanał powietrzy który od kilku tygodni leżał w piwnicy.


BTW. Tak wiem, mam brudny samochód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Reklamy będą usuwane.